Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Мерчандайзинг
Рубрики
--> Мерчандайзинг
Друк списку
--> Мерчандайзинг
Рубрика
- Назва:
- Мерчандайзинг
- Див. також:
- Маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Новак, Т. В.
Merchandіsіng іs my Specіalіty [Текст]: навч. посібник
Мерчандайзинг є моєю спеціальністю
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005 р.
ISBN 5-7763-0234-X
Новак, Т. В.
Merchandіsіng іs my Specіalіty [Текст]: навч. посібник
Мерчандайзинг є моєю спеціальністю
Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2005 р.
ISBN 5-7763-0234-X
Стаття
Савенко, І. В.
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Савенко, І. В.
Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Дубовик, Т. В.
Мерчандайзинг Інтернет-магазину [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Дубовик, Т. В.
Мерчандайзинг Інтернет-магазину [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Прушковская, Е. Е.
Исследование сущности мерчендайзинга и его методологические основы[Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Прушковская, Е. Е.
Исследование сущности мерчендайзинга и его методологические основы[Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Прушковская, Е. Е.
К вопросу о сущности и методологии мерчендайзинга [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Прушковская, Е. Е.
К вопросу о сущности и методологии мерчендайзинга [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Пахомова, Н. Г.
Мерчандайзинг как основа организации услуг розничной торговли [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Пахомова, Н. Г.
Мерчандайзинг как основа организации услуг розничной торговли [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Редькин, С. Ю.
Оценка значимости элементов комплекса продвижения в рознично-торговых организациях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Редькин, С. Ю.
Оценка значимости элементов комплекса продвижения в рознично-торговых организациях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Спориш, О. А.
Вплив системи мерчандайзингу на ефективність торгівельної дільності [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Спориш, О. А.
Вплив системи мерчандайзингу на ефективність торгівельної дільності [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лазуткина, А. В.
Мерчандайзинг как партнерское взаимодействие производителя и розницы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лазуткина, А. В.
Мерчандайзинг как партнерское взаимодействие производителя и розницы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Зовнішньоекономічний менеджмент [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0278-0
Зовнішньоекономічний менеджмент [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0278-0
Книга
Семин, О. А.
Искусство торговать или секреты мерчандайзинга [Текст]: учеб. пособие
Дело и Сервис, 2006 р.
ISBN 5-8018-0313-0
Семин, О. А.
Искусство торговать или секреты мерчандайзинга [Текст]: учеб. пособие
Дело и Сервис, 2006 р.
ISBN 5-8018-0313-0
Книга (аналіт. опис)
Шарипова, Т. К.
Использование современных технологий мерчандайзинга при организации розничной торговли [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шарипова, Т. К.
Использование современных технологий мерчандайзинга при организации розничной торговли [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ханова, Р.
Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інситуцій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ханова, Р.
Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інситуцій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ханова, Р.
Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ханова, Р.
Мерчандайзинг інтелектуальної власності на фоні інших правових інституцій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній