Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Файвишенко, Д. С.
Міжнародний бренд: методологічний огляд ефективності його функціональної складової [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Файвишенко, Д. С.
Міжнародний бренд: методологічний огляд ефективності його функціональної складової [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Полішко, Г. Г.
Міжнародні рейтинги національних брендів [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Полішко, Г. Г.
Міжнародні рейтинги національних брендів [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Місцевий економічний розвиток [Електронний ресурс]: навчальний посібник для викладача
Проект "Партнерство для розвитку міст", 2018 р.
ISBN відсутній
Місцевий економічний розвиток [Електронний ресурс]: навчальний посібник для викладача
Проект "Партнерство для розвитку міст", 2018 р.
ISBN відсутній
Стаття
Гуля, Ю. В.
Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Гуля, Ю. В.
Модель реалізації стратегії залучення споживачів у бренд [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Семченко, О. А.
Модернізаційні проекції на імідж і бренд України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Семченко, О. А.
Модернізаційні проекції на імідж і бренд України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
5 ошибок ко-маркетинга на примере неудачных партнерств известных брендов [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
5 ошибок ко-маркетинга на примере неудачных партнерств известных брендов [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ілюхіна, Н. П.
Особливості оподаткування, обліку та оцінки ділової репутації підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ілюхіна, Н. П.
Особливості оподаткування, обліку та оцінки ділової репутації підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Біляченко, О. Л.
Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Біляченко, О. Л.
Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Степанова, Л. В.
Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Степанова, Л. В.
Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Стратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стратегічний менеджмент портфеля брендів структурного підрозділу ТНК на локальному ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Мельник, Т.
Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мельник, Т.
Національні бренди у глобальній економіці: компаративний аналіз [Текст]
б.р.
ISBN відсутній