Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Друк списку
--> Бренд
Рубрика
- Назва:
- Бренд
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Васильконова, Е.
Теоретичне бачення змісту поняття "репутація підприємства" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Васильконова, Е.
Теоретичне бачення змісту поняття "репутація підприємства" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Трейси, Брайан
Технология достижений: турбокоучинг по Брайану Трейси [Текст]
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5110-8
Трейси, Брайан
Технология достижений: турбокоучинг по Брайану Трейси [Текст]
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5110-8
Стаття
Мережко, Н.
Вплив пандемії COVID-19 на світовий ринок елітних товарів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мережко, Н.
Вплив пандемії COVID-19 на світовий ринок елітних товарів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лабурцева, О.
Комунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лабурцева, О.
Комунікаційні бренд-стратегії торговельних мереж України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Беленький, А.
Политика продвижения брендов с учетом инновационных характеристик товарных категорий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Беленький, А.
Политика продвижения брендов с учетом инновационных характеристик товарных категорий [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Цимбалюк, С.
Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Цимбалюк, С.
Бренд роботодавця: сутність, передумови поширення, аналіз практики формування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Студінська, Г. Я.
Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Студінська, Г. Я.
Брендинг як інструмент модернізації архітектури національної економіки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Студінська, Г. Я.
Науково–теоретичні підходи до оцінки національних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Студінська, Г. Я.
Науково–теоретичні підходи до оцінки національних брендів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Студінська, Г. Я.
Психолінгвістичні фактори формування асоціативного сприйняття бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Студінська, Г. Я.
Психолінгвістичні фактори формування асоціативного сприйняття бренду [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Попов, А.
Чому зараз? В Україні почався переділ ринку ТРЦ і торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Попов, А.
Чому зараз? В Україні почався переділ ринку ТРЦ і торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній