Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Балабанова, Л. В.
До списку авторів
Балабанова, Л. В.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Ефективність управління персоналом підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Ефективність управління персоналом підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова, Л. В.
Організація праці менеджера: Підручник
Професіонал, 2007 р.
ISBN 966-370-055-6
Балабанова, Л. В.
Організація праці менеджера: Підручник
Професіонал, 2007 р.
ISBN 966-370-055-6
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Вимоги, які ставляться до сучасного менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Вимоги, які ставляться до сучасного менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Розподіл та кооперація управлінської праці. Розпорядча діяльність менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Розподіл та кооперація управлінської праці. Розпорядча діяльність менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Нормування управлінської праці, облік та аналіз робочого часу менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Нормування управлінської праці, облік та аналіз робочого часу менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Організація робочих місць. Умови праці менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Організація робочих місць. Умови праці менеджера
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова, Л. В.
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2006 р.
ISBN 966-370-022-X
Балабанова, Л. В.
Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2006 р.
ISBN 966-370-022-X
Книга
Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2006 р.
ISBN 966-370-024-6
Балабанова, Л. В.
Управління маркетинговим потенціалом підприємства [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2006 р.
ISBN 966-370-024-6
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Стратегічний маркетинг як основа забезпечення конкурентних переваг підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Стратегічний моніторинг конкурентного маркетингового середовища підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Т...
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Діагностика процесу стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Т...
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Стратегічний контроль маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Стратегічний контроль маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналіт. опис)
Балабанова, Л. В.
Удосконалення стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, Л. В.
Удосконалення стратегічного маркетингового управління конкурентоспроможністю підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Балабанова, Л. В.
Конфліктологія [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2009 р.
ISBN 978-966-370-129-5
Балабанова, Л. В.
Конфліктологія [Текст]: навч. посібник
Професіонал, 2009 р.
ISBN 978-966-370-129-5