Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Етикет
Рубрики
--> Етикет
Друк списку
--> Етикет
Рубрика
- Назва:
- Етикет
- Див. також:
- Культура поведiнки
Друк списку
Пов'язані описи:
Електронний ресурс
Осовська, Г. В.
Комунікації в менеджменті [Електронний ресурс]: навч. посібник
Кондор, 2003 р.
ISBN відсутній
Осовська, Г. В.
Комунікації в менеджменті [Електронний ресурс]: навч. посібник
Кондор, 2003 р.
ISBN відсутній
Книга
Осовська, Г. В.
Комунікації в менеджменті [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2011 р.
ISBN 966-8251-05-9
Осовська, Г. В.
Комунікації в менеджменті [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2011 р.
ISBN 966-8251-05-9
Книга
Вачевський, М. В.
Маркетингова культура у підприємництві: Навч. посібник
Центр навч. л-ри, 2005 р.
ISBN 966-8365-92-5
Вачевський, М. В.
Маркетингова культура у підприємництві: Навч. посібник
Центр навч. л-ри, 2005 р.
ISBN 966-8365-92-5
Книга (аналіт. опис)
Вачевський, М. В.
Особливості ділового етикету маркетингової культури в підприємницькій діяльності
б.р.
ISBN відсутній
Вачевський, М. В.
Особливості ділового етикету маркетингової культури в підприємницькій діяльності
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Монахов, Г. А.
Мелочи создают совершенство: Деловой и светский этикет. Благоприятный персональный имидж
Альтерпрес, 2001 р.
ISBN 966-542-073-9
Монахов, Г. А.
Мелочи создают совершенство: Деловой и светский этикет. Благоприятный персональный имидж
Альтерпрес, 2001 р.
ISBN 966-542-073-9
Стаття
Яновский, А. М.
К вопросу о различии бизнес-культур России, Украины и США [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Яновский, А. М.
К вопросу о различии бизнес-культур России, Украины и США [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Максименко, В. Ф.
Мова професійного спілкування [Текст]: навч. посіб.
Торсінг плюс, 2008 р.
ISBN 978-966-404-808-5
Максименко, В. Ф.
Мова професійного спілкування [Текст]: навч. посіб.
Торсінг плюс, 2008 р.
ISBN 978-966-404-808-5
Книга
Бреннен, Линн
Новая энциклопедия этикета: Деловой этикет 21 века
РИПОЛ классик, 2004 р.
ISBN 5-7905-2604-7
Бреннен, Линн
Новая энциклопедия этикета: Деловой этикет 21 века
РИПОЛ классик, 2004 р.
ISBN 5-7905-2604-7
Книга
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа [Те...: [довідник офіціанта]
Афіша, 2009 р.
ISBN 978-966-325-082-3
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах ресторанного сервісу. Ресторанна справа [Те...: [довідник офіціанта]
Афіша, 2009 р.
ISBN 978-966-325-082-3
Книга
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах харчування: Ресторанна справа: Довідник офіціанта
Афіша, 2004 р.
ISBN 966-325-020-8
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах харчування: Ресторанна справа: Довідник офіціанта
Афіша, 2004 р.
ISBN 966-325-020-8
Книга
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах харчування: Ресторанна справа: Довідник офіціанта
Афіша, 2005 р.
ISBN 966-325-020-8
Сало, Я. М.
Організація обслуговування населення на підприємствах харчування: Ресторанна справа: Довідник офіціанта
Афіша, 2005 р.
ISBN 966-325-020-8
Книга
Балабанова, Л. В.
Організація праці менеджера + [Електрон. ресурс]: Навч. посібник
Професіонал, 2004 р.
ISBN 966-85560-2-X
Балабанова, Л. В.
Організація праці менеджера + [Електрон. ресурс]: Навч. посібник
Професіонал, 2004 р.
ISBN 966-85560-2-X