Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: маркетингове
Рубрики
--> Дослідження
----> маркетингове
Друк списку
--> Дослідження
----> маркетингове
Рубрика
- Назва:
- маркетингове
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Вачевський, М. В.
Маркетинг + [Електрон. ресурс]: Формування професійної компетенції: Підручник
Професіонал, 2005 р.
ISBN відсутній
Вачевський, М. В.
Маркетинг + [Електрон. ресурс]: Формування професійної компетенції: Підручник
Професіонал, 2005 р.
ISBN відсутній
Книга
Зиссер, Ю. А.
Маркетинг on-line [Текст]: как превратить сайт компании в эффективный инструмент продаж
Издательство Гревцова, 2007 р.
ISBN 978-985-6826-08-8
Зиссер, Ю. А.
Маркетинг on-line [Текст]: как превратить сайт компании в эффективный инструмент продаж
Издательство Гревцова, 2007 р.
ISBN 978-985-6826-08-8
Стаття
Таганов, Д. Н.
Мы знаем, куда вы смотрите!: Рынок маркетинговых исследований в России
б.р.
ISBN відсутній
Таганов, Д. Н.
Мы знаем, куда вы смотрите!: Рынок маркетинговых исследований в России
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Близнюк, С. В.
Маркетинг в Україні [Текст]: проблеми становлення та розвитку
Політехніка, 2009 р.
ISBN 966-622-122-5
Близнюк, С. В.
Маркетинг в Україні [Текст]: проблеми становлення та розвитку
Політехніка, 2009 р.
ISBN 966-622-122-5
Книга (аналіт. опис)
Особливості дослідження конкуренції на споживчому ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Особливості дослідження конкуренції на споживчому ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
YouControl: у 2021 році в Україні зареєстровано менше нових компаній і більше ФОПів, ніж у 2020 р...
б.р.
ISBN відсутній
YouControl: у 2021 році в Україні зареєстровано менше нових компаній і більше ФОПів, ніж у 2020 р...
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ларіна, Я.
Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ларіна, Я.
Веган-споживачі як перспективний сегмент ринку органічної продукції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Ситай, В. А.
Внутрішньомаркетингові дослідження для оцінки соціально-психологічного клімату в колективі
б.р.
ISBN відсутній
Ситай, В. А.
Внутрішньомаркетингові дослідження для оцінки соціально-психологічного клімату в колективі
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Старостіна, А.
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А.
Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Директива ESOMAR щодо проведення маркетингових та соціологічних досліджень з використанням Інтенет
б.р.
ISBN відсутній
Директива ESOMAR щодо проведення маркетингових та соціологічних досліджень з використанням Інтенет
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кочкіна, Н. Ю.
Дослідження європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу
б.р.
ISBN відсутній
Кочкіна, Н. Ю.
Дослідження європейського ринку освітніх послуг в світлі Болонського процесу
б.р.
ISBN відсутній