Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Міжнародний маркетинг
Рубрики
--> Цикл природничо-наукової, загально-економічної та професійної підготовки
----> Базова частина
------> Міжнародний маркетинг
Друк списку
--> Цикл природничо-наукової, загально-економічної та професійної підготовки
----> Базова частина
------> Міжнародний маркетинг
Рубрика
- Назва:
- Міжнародний маркетинг
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Bezrukova, N. V.
International marketing [Текст]: Teaching-methodologikal manual
PUET, 2012 р.
ISBN відсутній
Bezrukova, N. V.
International marketing [Текст]: Teaching-methodologikal manual
PUET, 2012 р.
ISBN відсутній
Книга
Мальська, М. П.
Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст]: підручник
Центр учб. л-ри, 2013 р.
ISBN 978-617-673-119-1
Мальська, М. П.
Міжнародна маркетингова діяльність: теорія та практика [Текст]: підручник
Центр учб. л-ри, 2013 р.
ISBN 978-617-673-119-1
Електронний ресурс
Карпенко, Н. В.
Міжнародний маркетинг: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Міжнародний маркетинг: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Електронний ресурс
Каніщенко, О. Л.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]: теорія і господарські ситуації : навч. посібник
Кондор, 2004 р.
ISBN відсутній
Каніщенко, О. Л.
Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс]: теорія і господарські ситуації : навч. посібник
Кондор, 2004 р.
ISBN відсутній
Книга
Міжнародний маркетинг [Текст]: навч. посібник
Друк. дім "Папірус", 2015 р.
ISBN 978-966-2787-52-8
Міжнародний маркетинг [Текст]: навч. посібник
Друк. дім "Папірус", 2015 р.
ISBN 978-966-2787-52-8
Книга
Каніщенко, О. Л.
Міжнародний маркетинг [Текст]: теорія і господарські ситуації : навч. посібник
Політехніка, 2007 р.
ISBN 966-622-144-6
Каніщенко, О. Л.
Міжнародний маркетинг [Текст]: теорія і господарські ситуації : навч. посібник
Політехніка, 2007 р.
ISBN 966-622-144-6
Книга
Осоченко, І. В.
Управління міжнародним маркетингом + [Електрон. ресурс]: Текст лекції
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній
Осоченко, І. В.
Управління міжнародним маркетингом + [Електрон. ресурс]: Текст лекції
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній