Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Паблік рилейшнз
Рубрики
--> Паблік рилейшнз
Друк списку
--> Паблік рилейшнз
Рубрика
- Назва:
- Паблік рилейшнз
Друк списку
Пов'язані описи:
Книга
Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Текст]: практические рекомендации
ISBN 978-5-388-00350-8
Гундарин, М. В.
Книга руководителя отдела PR [Текст]: практические рекомендации
Серія: Совет директоров
Питер, б.р.ISBN 978-5-388-00350-8
Книга
Нильсон, Торстен
Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя!
Питер, 2003 р.
ISBN 5-947231-54-9
Нильсон, Торстен
Конкурентный брендинг: Заставьте чужой опыт работать на себя!
Питер, 2003 р.
ISBN 5-947231-54-9
Стаття
Кацал, I.
Завжди актуальний жанр [Текст]: Політичний піар : ефективні технології
б.р.
ISBN відсутній
Кацал, I.
Завжди актуальний жанр [Текст]: Політичний піар : ефективні технології
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Кацал, I.
Просто і зі смаком : Стратегія просування аудиторської діяльності
б.р.
ISBN відсутній
Кацал, I.
Просто і зі смаком : Стратегія просування аудиторської діяльності
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Кузнецов, П. А.
Копирайтинг & спичрайтинг. Эффективные рекламные и PR-технологии [Текст]
"Дашков и К", 2013 р.
ISBN 978-5-394-01184-9
Кузнецов, П. А.
Копирайтинг & спичрайтинг. Эффективные рекламные и PR-технологии [Текст]
"Дашков и К", 2013 р.
ISBN 978-5-394-01184-9
Книга
Кузнецов, П. А.
Копирайтинг & спичрайтинг. Эффективные рекламные и PR-технологии [Текст]
"Дашков и К", 2012 р.
ISBN 978-5-394-01184-9
Кузнецов, П. А.
Копирайтинг & спичрайтинг. Эффективные рекламные и PR-технологии [Текст]
"Дашков и К", 2012 р.
ISBN 978-5-394-01184-9
Книга
Иванова, К. А.
Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов [Текст]
Питер, 2008 р.
ISBN 978-5-469-01108-8
Иванова, К. А.
Копирайтинг: секреты составления рекламных и PR-текстов [Текст]
Питер, 2008 р.
ISBN 978-5-469-01108-8
Книга
Флинн, Нэнси
Корпоративные блоги. Правила поведения[Текст]
Манн, Иванов и Фербер, 2008 р.
ISBN 978-5-902862-76-5
Флинн, Нэнси
Корпоративные блоги. Правила поведения[Текст]
Манн, Иванов и Фербер, 2008 р.
ISBN 978-5-902862-76-5
Книга
Маркетинг: Підручник
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005 р.
ISBN 966-84873-4-6
Маркетинг: Підручник
Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2005 р.
ISBN 966-84873-4-6