Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: маркетинговий
Рубрики
--> Ризик
----> маркетинговий
Друк списку
--> Ризик
----> маркетинговий
Рубрика
- Назва:
- маркетинговий
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства в умовах цифровізації ринків [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Мажинський, Р. В.
Управління маркетинговими ризиками на торговельних підприємствах
б.р.
ISBN відсутній
Мажинський, Р. В.
Управління маркетинговими ризиками на торговельних підприємствах
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Коляда, Ю.
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Коляда, Ю.
Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Лабурцева, О. I.
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лабурцева, О. I.
Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Літковець, Ю. О.
Оцінювання маркетингових ризиків діяльності підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Літковець, Ю. О.
Оцінювання маркетингових ризиків діяльності підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Маркетинг: Бакалаврський курс: Навч. посібник
Університетська книга, 2004 р.
ISBN 966-680-158-2
Маркетинг: Бакалаврський курс: Навч. посібник
Університетська книга, 2004 р.
ISBN 966-680-158-2
Книга
Маркетинг [Текст]: бакалаврський курс : підручник
Університетська книга, 2009 р.
ISBN 978-966-680-477-1
Маркетинг [Текст]: бакалаврський курс : підручник
Університетська книга, 2009 р.
ISBN 978-966-680-477-1
Стаття
Бець, М.
Управління маркетинговими ризиками продавця [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Бець, М.
Управління маркетинговими ризиками продавця [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Старостіна, А. О.
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник
Знання, 2005 р.
ISBN 966-346-032-6
Старостіна, А. О.
Промисловий маркетинг: Теорія, світовий досвід, українська практика: Підручник
Знання, 2005 р.
ISBN 966-346-032-6
Книга (аналіт. опис)
Старостіна, А. О.
Управління маркетинговими ризиками на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А. О.
Управління маркетинговими ризиками на промисловому ринку
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Старостіна, А. О.
Ризик-менеджмент: теорія та практика [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2009 р.
ISBN 966-622-154-3
Старостіна, А. О.
Ризик-менеджмент: теорія та практика [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2009 р.
ISBN 966-622-154-3
Книга (аналіт. опис)
Управління маркетинговими ризиками товарної інноваційної діяльності підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Управління маркетинговими ризиками товарної інноваційної діяльності підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній