Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги у рубриці: Імідж
Рубрики
--> Імідж
Друк списку
--> Імідж
Рубрика
- Назва:
- Імідж
Друк списку
Пов'язані описи:
Стаття
Старостіна, А.
Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А.
Міжнародний імідж країни: практичні аспекти аналізу [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Старостіна, А.
Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Старостіна, А.
Міжнародний імідж країни: сутність, фактори формування, рівні сприйняття [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Личова, Г. В.
Міжнародний імідж України очима американських експертів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Личова, Г. В.
Міжнародний імідж України очима американських експертів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Размус, В.
Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Размус, В.
Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Чубала, А.
Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чубала, А.
Соціальна відповідальність як інструмент побудови іміджу підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Грамотнєв, В. Е.
Формування позитивного іміджу України: уроки зі світового досвіду
б.р.
ISBN відсутній
Грамотнєв, В. Е.
Формування позитивного іміджу України: уроки зі світового досвіду
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Тєлєтов, О. С.
Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Тєлєтов, О. С.
Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Колодка, А. В.
Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Колодка, А. В.
Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Міцура, O. O.
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Міцура, O. O.
Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Цветкова, А. Б.
Роль запаха в атмосфере магазина [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Цветкова, А. Б.
Роль запаха в атмосфере магазина [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Секерин, В.
Использование экологических образов для формирования имиджа компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Секерин, В.
Использование экологических образов для формирования имиджа компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Сагинова, О.
Маркетинговое управление корпоративной репутацией коммерческого банка
б.р.
ISBN відсутній
Сагинова, О.
Маркетинговое управление корпоративной репутацией коммерческого банка
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Секерин, В.
Природно-экологические образы в формировании корпоративного имиджа [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Секерин, В.
Природно-экологические образы в формировании корпоративного имиджа [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Захаренко, И.
Создание брендов при помощи пятикомпонентной структурной модели [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Захаренко, И.
Создание брендов при помощи пятикомпонентной структурной модели [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Примак, Т. О.
Маркетингові комунікації: Навч. посібник
Ельга, Ніка-Центр, 2003 р.
ISBN 966-521-202-8
Примак, Т. О.
Маркетингові комунікації: Навч. посібник
Ельга, Ніка-Центр, 2003 р.
ISBN 966-521-202-8