Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Павленко, А. Ф. - Маркетинговий аудит підприємства
Павленко, А. Ф. - Маркетинговий аудит підприємства
Книга (аналіт. опис)
Автор: Павленко, А. Ф.
Теорія і практика маркетингу в Україні + [Електрон. ресурс]. Маркетинговий аудит підприємства
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Павленко, А. Ф.
Теорія і практика маркетингу в Україні + [Електрон. ресурс]. Маркетинговий аудит підприємства
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.290-211.1 Т33
Павленко, А. Ф.
Маркетинговий аудит підприємства / А. Ф. Павленко // Теорія і практика маркетингу в Україні + [Електрон. ресурс] : Монографія / за ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2005. – С.356-381.
ББК 65.290-211.1 Т33
загальний = Аудит : маркетинговий
65.290-211.1 Т33
Павленко, А. Ф.
Маркетинговий аудит підприємства / А. Ф. Павленко // Теорія і практика маркетингу в Україні + [Електрон. ресурс] : Монографія / за ред. А. Ф. Павленко. – Київ : КНЕУ, 2005. – С.356-381.
ББК 65.290-211.1 Т33
загальний = Аудит : маркетинговий