Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Вачевський, М. - Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст]
Вачевський, М. - Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст]
Стаття
Автор: Вачевський, М.
Вища школа. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Вачевський, М.
Вища школа. Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Вачевський, М.
Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський // Вища школа : Науково-практичне видання. – 2008. – N12. – С.28-38.
загальний = Маркетинг : міжнародний
загальний = Професія : маркетолог
Вачевський, М.
Типи та форми міжнародного маркетингу у формуванні професійної компетенції маркетолога [Текст] / М. Вачевський // Вища школа : Науково-практичне видання. – 2008. – N12. – С.28-38.
загальний = Маркетинг : міжнародний
загальний = Професія : маркетолог