Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Мамалига, С. В. - Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст]
Мамалига, С. В. - Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст]
Стаття
Автор: Мамалига, С. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Мамалига, С. В.
Актуальні Проблеми Економіки. Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Мамалига, С. В.
Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст] / С. В. Мамалига, І. П. Сергін // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N9. – С.143-146.
загальний = Маркетинг
загальний = Партнерство
загальний = Відносини
загальний = Парадигма
Мамалига, С. В.
Теоретичні аспекти маркетингу партнерських відносин [Текст] / С. В. Мамалига, І. П. Сергін // Актуальні Проблеми Економіки. – 2010. – N9. – С.143-146.
загальний = Маркетинг
загальний = Партнерство
загальний = Відносини
загальний = Парадигма