Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Біловодська, О. А. - Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукці...
Біловодська, О. А. - Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукці...
Стаття
Автор: Біловодська, О. А.
Механізм регулювання економіки. Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукці...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Біловодська, О. А.
Механізм регулювання економіки. Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукці...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Біловодська, О. А.
Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок [Текст] + [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. – 2010. – N1. – С.96-104. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Маркетинг : інноваційний
загальний = Ризик : маркетинговий
Біловодська, О. А.
Урахування суб'єктивних маркетингових ризиків при розробленні та виведенні інноваційної продукції на ринок [Текст] + [Електронний ресурс] / О. А. Біловодська // Механізм регулювання економіки. – 2010. – N1. – С.96-104. – Спосіб доступу: електрон. чит. зал ПУЕТ.
загальний = Маркетинг : інноваційний
загальний = Ризик : маркетинговий