Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Романенко, І. П. - Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст]
Романенко, І. П. - Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст]
Стаття
Автор: Романенко, І. П.
Економіка і регіон. Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Романенко, І. П.
Економіка і регіон. Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Романенко, І. П.
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст] / І. П. Романенко // Економіка і регіон. – 2010. – N4. – С. 65─69.
загальний = Маркетинг
загальний = Аспект : соціально-психологічний
загальний = Конкурентоспроможність : підприємства
Романенко, І. П.
Трансформація маркетингу: соціально-етичний аспект [Текст] / І. П. Романенко // Економіка і регіон. – 2010. – N4. – С. 65─69.
загальний = Маркетинг
загальний = Аспект : соціально-психологічний
загальний = Конкурентоспроможність : підприємства