Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Маркетинг і менеджмент інновацій
Маркетинг і менеджмент інновацій
Випуск
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 1
2014 г.
ISBN відсутній
Автор:
Маркетинг і менеджмент інновацій. Маркетинг і менеджмент інновацій № 1
2014 г.
ISBN відсутній
(UA) Періодичне видання
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
(UA) Випуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 1.
Загальний читальний зал
Маркетинг і менеджмент інновацій. – Суми : Університетська книга.
(UA) Випуск
Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2014. – № 1.
Загальний читальний зал
Прив'язано до:
Пов'язані описи:
Стаття
Каменева, Н. В.
Оптимизационный подход к обеспечению региональной экологической безопасности [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Каменева, Н. В.
Оптимизационный подход к обеспечению региональной экологической безопасности [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Нянько, В. М.
Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Нянько, В. М.
Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Глуха, Г. Я.
Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Глуха, Г. Я.
Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Колодка, А. В.
Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Колодка, А. В.
Комплексна схема управління іміджем підприємства на етапах його життєвого циклу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стаття
Тєлєтов, О. С.
Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Тєлєтов, О. С.
Дослідження та перспективи розвитку туристичного бренда України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній