Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гаврилюк, А. М. - Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс]
Гаврилюк, А. М. - Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс]
Стаття
Автор: Гаврилюк, А. М.
Державне управління: удосконалення та розвиток. Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гаврилюк, А. М.
Державне управління: удосконалення та розвиток. Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Гаврилюк, А. М.
Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Гаврилюк // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2014. – № 3 . – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=690 (11.08.2015). – Назва з екрана.
загальний = Маркетинг
загальний = Регулювання : державне
загальний = Економіка України
загальний = Парадигма
загальний = Менеджмент : туристичний
Гаврилюк, А. М.
Маркетингова парадигма державного регулювання туристичної індустрії в Україні [Електронний ресурс] / А. М. Гаврилюк // Державне управління: удосконалення та розвиток. – 2014. – № 3 . – Режим доступу: http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=690 (11.08.2015). – Назва з екрана.
загальний = Маркетинг
загальний = Регулювання : державне
загальний = Економіка України
загальний = Парадигма
загальний = Менеджмент : туристичний