Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності...
Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності...
Стаття
Автор:
Агросвіт. Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності...
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Агросвіт. Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Агросвіт. – 2015. – № 24. – С. 20–26 . – Режим доступу: http://www.agrosvit.info/pdf/24_2015/6.pdf (20.04.2016). – Назва з екрана.
загальний = Маркетинг
загальний = Діяльність : збутова
загальний = Стратегія
загальний = Підприємство : сільськогосподарське
Розробка стратегії формування та реалізації маркетингових заходів у виробничо-збутовій діяльності аграрних підприємств [Електронний ресурс] / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус, Т. В. Ільченко, Ю. В. Захарченко // Агросвіт. – 2015. – № 24. – С. 20–26 . – Режим доступу: http://www.agrosvit.info/pdf/24_2015/6.pdf (20.04.2016). – Назва з екрана.
загальний = Маркетинг
загальний = Діяльність : збутова
загальний = Стратегія
загальний = Підприємство : сільськогосподарське