Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Івасенко, О. А. - Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
Івасенко, О. А. - Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
Книга (аналіт. опис)
Автор: Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст] / О. А. Івасенко#SOURCE#. – С. 98–99.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Система : управління
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст] / О. А. Івасенко#SOURCE#. – С. 98–99.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Система : управління