Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Івасенко, О. А. - Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
Івасенко, О. А. - Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
Книга (аналіт. опис)
Автор: Івасенко, О. А.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Івасенко, О. А.
Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст]. Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.291.3я431 М27
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст] / О. А. Івасенко // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 98–99.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Система : управління
65.291.3я431 М27
Івасенко, О. А.
Інтрамаркетинг як інструмент формування цілісної маркетингової системи управління [Текст] / О. А. Івасенко // Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [Текст] : зб. наук. пр. за матеріалами ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 21-22 квіт. 2016 р.) / Вищ. навч. закл. Укоопспілки "Полтав. ун-т економіки і торгівлі" (ПУЕТ) ; редколегiя Н. В. Карпенко. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – С. 98–99.
загальний = Маркетинг
загальний = Формування
загальний = Система : управління