Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст]
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст]
Стаття
Автор:
Формування ринкових відносин в Україні. Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор:
Формування ринкових відносин в Україні. Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 3. – С. 87–95 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги
Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С. А. Стахурська, В. О. Стахурський // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 3. – С. 87–95 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги