Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гуштан, Т. В. - Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст]
Гуштан, Т. В. - Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст]
Стаття
Автор: Гуштан, Т. В.
Формування ринкових відносин в Україні. Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гуштан, Т. В.
Формування ринкових відносин в Україні. Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Гуштан, Т. В.
Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 5. – С. 76–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок
загальний = Підприємство
загальний = Стратегія
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Конкуренція
загальний = Мережа : комп'ютерна
Гуштан, Т. В.
Підходи до формування комунікаційних стратегій підприємства в мережі Інтернет [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. – 2019. – № 5. – С. 76–80 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Ринок
загальний = Підприємство
загальний = Стратегія
загальний = Комунікація
загальний = Ефективність
загальний = Конкуренція
загальний = Мережа : комп'ютерна