Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Красовська, О. Ю. - Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст]
Красовська, О. Ю. - Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст]
Стаття
Автор: Красовська, О. Ю.
Економіка та держава. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Красовська, О. Ю.
Економіка та держава. Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Красовська, О. Ю.
Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. – 2020. – № 5. – С. 133–136 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство
загальний = Дослідження
загальний = Інструменти
загальний = Моніторинг
Красовська, О. Ю.
Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. – 2020. – № 5. – С. 133–136 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Підприємство
загальний = Дослідження
загальний = Інструменти
загальний = Моніторинг