Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Кірносова, М. - Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст]
Кірносова, М. - Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст]
Стаття
Автор: Кірносова, М.
Управління якістю. Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Кірносова, М.
Управління якістю. Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Кірносова, М.
Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст] / М. Кірносова // Управління якістю. – 2020. – № 9. – С. 42–51 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Знак : інформаційний
загальний = Інформація : маркетингова
загальний = Ефективність
загальний = Товари (непродовольчі) : лакофарбові
Кірносова, М.
Ефективний маркетинг етикетки для лакофарбової продукції: аналіз за кольорами та шрифтами [Текст] / М. Кірносова // Управління якістю. – 2020. – № 9. – С. 42–51 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Конкурентоспроможність : товарів
загальний = Знак : інформаційний
загальний = Інформація : маркетингова
загальний = Ефективність
загальний = Товари (непродовольчі) : лакофарбові