Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Шапоренко, О. - Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та тов...
Шапоренко, О. - Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та тов...
Стаття
Автор: Шапоренко, О.
Маркетинг в Україні. Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та тов...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Шапоренко, О.
Маркетинг в Україні. Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та тов...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Шапоренко, О.
Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. – 2020. – № 5. – С. 25–26 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
загальний = Виробництво : органічне
Шапоренко, О.
Маркетинг подій (івент маркетинг), як інструмент успішного просування органічних продуктів та товарів широкого вжитку [Текст] / О. Шапоренко // Маркетинг в Україні. – 2020. – № 5. – С. 25–26 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Товар
загальний = Виробництво : органічне