Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Палєхова, Л. - Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст]
Палєхова, Л. - Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст]
Стаття
Автор: Палєхова, Л.
Маркетинг в Україні. Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Палєхова, Л.
Маркетинг в Україні. Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Палєхова, Л.
Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст] / Л. Палєхова // Маркетинг в Україні. – 2021. – № 3. – С. 26–29 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Споживання
загальний = Продукт : органічний
загальний = Виробництво : органічне
Палєхова, Л.
Маркетинг органічної продукції: контекст відповідального споживання і виробництва [Текст] / Л. Палєхова // Маркетинг в Україні. – 2021. – № 3. – С. 26–29 . – Те саме [Електронний ресурс]. - Режим доступу: локальна мережа ПУЕТ.
загальний = Маркетинг
загальний = Споживання
загальний = Продукт : органічний
загальний = Виробництво : органічне