Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Павлишин, М. Л. - Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [...
Павлишин, М. Л. - Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [...
Стаття
Автор: Павлишин, М. Л.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Павлишин, М. Л.
Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Стаття
Павлишин, М. Л.
Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [Текст] / М. Л. Павлишин // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2005. – N1. – С. 131–136.
загальний = Культура
загальний = Експертиза
загальний = Якість
загальний = Обслуговування
загальний = Справа : ресторанна
Павлишин, М. Л.
Експертиза якості культури обслуговування клієнтів у кафетерії РССТ "Перечин" Закарпатської ОСС [Текст] / М. Л. Павлишин // Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України: Серія : Економічні науки. – 2005. – N1. – С. 131–136.
загальний = Культура
загальний = Експертиза
загальний = Якість
загальний = Обслуговування
загальний = Справа : ресторанна