Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Деркачевська, Н. В. - Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі
Деркачевська, Н. В. - Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі
Книга (аналіт. опис)
Автор: Деркачевська, Н. В.
Регіональні перспективи. Вип. 3-5. Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Деркачевська, Н. В.
Регіональні перспективи. Вип. 3-5. Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
Кн. 65.050 Р32
Деркачевська, Н. В.
Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі / Н. В. Деркачевська // Регіональні перспективи. Вип. 3-5 : Науково-практичний журнал: Тема номеру "Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнолержавні, галузеві та регіональні аспекти". – м.Кременчук : Асоціація "Перспектива", 2004. – С.340-342.
ББК Кн. 65.050 Р32
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг
загальний = Методика
загальний = Промисловість : хлібопекарна
загальний = Менеджмент : виробничий
Кн. 65.050 Р32
Деркачевська, Н. В.
Методологія впровадження бенчмаркінгу для підприємств хлібопекарної галузі / Н. В. Деркачевська // Регіональні перспективи. Вип. 3-5 : Науково-практичний журнал: Тема номеру "Методологія та практика менеджменту на порозі ХХІ століття: загальнолержавні, галузеві та регіональні аспекти". – м.Кременчук : Асоціація "Перспектива", 2004. – С.340-342.
ББК Кн. 65.050 Р32
загальний = Маркетинг : бенчмаркінг
загальний = Методика
загальний = Промисловість : хлібопекарна
загальний = Менеджмент : виробничий