Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Балабанова, Л. - Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи ...
Балабанова, Л. - Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи ...
Книга (аналіт. опис)
Автор: Балабанова, Л.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи ...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Балабанова, Л.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи ...
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421 Т60
Балабанова, Л.
Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи розвитку / Л. Балабанова // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.3-12.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове
65.9(4Укр)421 Т60
Балабанова, Л.
Методи маркетингових досліджень на ринку споживчих товарів: практика використання та перспективи розвитку / Л. Балабанова // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.3-12.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Ринок : споживчий
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове