Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Чукурна, О. - Концептуальні засади антикризового маркетингу
Чукурна, О. - Концептуальні засади антикризового маркетингу
Книга (аналіт. опис)
Автор: Чукурна, О.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Концептуальні засади антикризового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Чукурна, О.
Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II. Концептуальні засади антикризового маркетингу
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421 Т60
Чукурна, О.
Концептуальні засади антикризового маркетингу / О. Чукурна // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.314-321.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Діяльність : антикризова
загальний = Управління : антикризове
65.9(4Укр)421 Т60
Чукурна, О.
Концептуальні засади антикризового маркетингу / О. Чукурна // Торгівля і ринок України. Вип. 13. Т.II : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.314-321.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Діяльність : антикризова
загальний = Управління : антикризове