Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Остряніна, С. В. - Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України
Остряніна, С. В. - Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України
Книга (аналіт. опис)
Автор: Остряніна, С. В.
Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I. Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Остряніна, С. В.
Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I. Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України
б.г.
ISBN відсутній
(UA) Книга (аналіт. опис)
65.9(4Укр)421 Т60
Остряніна, С. В.
Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України / С. В. Остряніна // Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.161-166.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Промисловість : молочна
65.9(4Укр)421 Т60
Остряніна, С. В.
Еволюція концепцій маркетингу на підприємствах молокопродуктового комплексу України / С. В. Остряніна // Торгівля і ринок України. Вип. 14. Т.I : Тематичний збірник наукових праць / Ред. О. О. Шубін. – Донецьк : ДонДУЕТ, 2002. – С.161-166.
ББК 65.9(4Укр)421 Т60
загальний = Промисловість : молочна