Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Служба
Рубрики
--> Служба
Печать списка
--> Служба
Рубрика
- Название:
- Служба
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Козак, І. М.
Еволюція збутової служби : актуальні проблеми і кадрове забезпечення + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Козак, І. М.
Еволюція збутової служби : актуальні проблеми і кадрове забезпечення + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мешалкина, Ю. В.
Организация и развитие библиотечной маркетинговой службы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мешалкина, Ю. В.
Организация и развитие библиотечной маркетинговой службы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Варюхина, Л.
Виртуальная справочно- информационная служба как новая услуга публичных библиотек Украины
б.р.
ISBN відсутній
Варюхина, Л.
Виртуальная справочно- информационная служба как новая услуга публичных библиотек Украины
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шалиганова, А.
Віртуальна довідкова служба в публічних бібліотеках України: напрями розвитку
б.р.
ISBN відсутній
Шалиганова, А.
Віртуальна довідкова служба в публічних бібліотеках України: напрями розвитку
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Костюченко, В.
Внутрішній аудит у системі управління холдингом + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Костюченко, В.
Внутрішній аудит у системі управління холдингом + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Дмитренко, I.
Системно орієнтований аудит : проблеми методології та тенденції розвитку
б.р.
ISBN відсутній
Дмитренко, I.
Системно орієнтований аудит : проблеми методології та тенденції розвитку
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Диксон, M.
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг [Текст]: пер. с англ.
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5168-9
Диксон, M.
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг [Текст]: пер. с англ.
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5168-9
Статья
Росовецький, О.
Відділ під ключ : Як організувати маркетингову службу підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Росовецький, О.
Відділ під ключ : Як організувати маркетингову службу підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Лахижа, М. I.
Особливості методичної і теоретичної підготовки державних службовців з питань європейської інтегр...
б.р.
ISBN відсутній
Лахижа, М. I.
Особливості методичної і теоретичної підготовки державних службовців з питань європейської інтегр...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шашкова, О.
Служба охорони праці: не "для галочки", а заради безпеки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шашкова, О.
Служба охорони праці: не "для галочки", а заради безпеки [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Чуканова, С.
Довідкова служба: шлях від традиційного до віртуального [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чуканова, С.
Довідкова служба: шлях від традиційного до віртуального [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Зарубежный опыт деятельности служб в заведениях, предоставляющих жилье [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Зарубежный опыт деятельности служб в заведениях, предоставляющих жилье [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Устенко, А. О.
Діяльність інформаційної служби організації та шляхи вдосконалення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Устенко, А. О.
Діяльність інформаційної служби організації та шляхи вдосконалення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній