Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетингом
Рубрики
--> Управління
----> маркетингом
Печать списка
--> Управління
----> маркетингом
Рубрика
- Название:
- маркетингом
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Статья
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.р.
ISBN відсутній
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Серкутан, Т. В.
Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
б.р.
ISBN відсутній
Серкутан, Т. В.
Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Манн, И.
"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?" [Электронный ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Манн, И.
"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?" [Электронный ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Антонов, И.
Вам пакет! [Текст]: практика продвижения пакетных услуг Росбанка
б.р.
ISBN відсутній
Антонов, И.
Вам пакет! [Текст]: практика продвижения пакетных услуг Росбанка
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Пасечко, Л. А.
Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Пасечко, Л. А.
Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Сердюк, Т.
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Сердюк, Т.
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шмиголь, Н. М.
Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Шмиголь, Н. М.
Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній