Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: рекламне
Рубрики
--> Агентство
----> рекламне
Печать списка
--> Агентство
----> рекламне
Рубрика
- Название:
- рекламне
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Кушина, О.
Рекламно-маркетингові агентства та їх замовники: непростий облік складних зв'язків [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кушина, О.
Рекламно-маркетингові агентства та їх замовники: непростий облік складних зв'язків [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мусієнко, В. Д.
Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мусієнко, В. Д.
Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мусієнко, В. Д.
Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мусієнко, В. Д.
Інноваційний розвиток комунікаційної політики рекламної агенції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Лазебник, М.
Рейтинг эффективности рекламных агенств Украины по итогам "EFFIE AWARDS-2010" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лазебник, М.
Рейтинг эффективности рекламных агенств Украины по итогам "EFFIE AWARDS-2010" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Башук, Т. О.
Управління різними типами конфліктів у креативному колективі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Башук, Т. О.
Управління різними типами конфліктів у креативному колективі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Автореферат/Диссертация
Новикова, А. А.
Методика аудита деятельности рекламных агенств: Автореф. дис.: 08.00.12
Моск. ун-т потреб. кооперации, 2005 р.
ISBN відсутній
Новикова, А. А.
Методика аудита деятельности рекламных агенств: Автореф. дис.: 08.00.12
Моск. ун-т потреб. кооперации, 2005 р.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Исаенко, Е. В.
Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 р.
ISBN відсутній
Исаенко, Е. В.
Организация и планирование рекламной деятельности: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 р.
ISBN відсутній
Книга
Хапенков, В. Н.
Организация рекламной деятельности [Текст]: учеб. пособие
Академия, 2006 р.
ISBN 5-7695-3312-9
Хапенков, В. Н.
Организация рекламной деятельности [Текст]: учеб. пособие
Академия, 2006 р.
ISBN 5-7695-3312-9
Автореферат/Диссертация
Яковенко, Т. І.
Організаційно-економічний механізм забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств...: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04
2016 р.
ISBN відсутній
Яковенко, Т. І.
Організаційно-економічний механізм забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємств...: автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04
2016 р.
ISBN відсутній
Книга
Васильев, Г. А.
Основы рекламной деятельности: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 р.
ISBN 5-238-00625-X
Васильев, Г. А.
Основы рекламной деятельности: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2004 р.
ISBN 5-238-00625-X
Книга
Катернюк, А. В.
Практическая реклама [Текст]: учеб. пособие
Феникс, 2008 р.
ISBN 978-5-222-13035-3
Катернюк, А. В.
Практическая реклама [Текст]: учеб. пособие
Феникс, 2008 р.
ISBN 978-5-222-13035-3
Книга
Виктор, Ян В.
Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком [Текст]: пер. с польского
Гуманитарный Центр, 2003 р.
ISBN 966-8324-01-3
Виктор, Ян В.
Продвижение. Система коммуникации между предпринимателями и рынком [Текст]: пер. с польского
Гуманитарный Центр, 2003 р.
ISBN 966-8324-01-3