Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Перерва, П. Г.
До списку авторів
Перерва, П. Г.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга
Гончарова, Н. П.
Маркетинг инновационного процесса: Учеб. пособие
ВИРА-Р, 1998 р.
ISBN відсутній
Гончарова, Н. П.
Маркетинг инновационного процесса: Учеб. пособие
ВИРА-Р, 1998 р.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Перерва, П. Г.
Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Перерва, П. Г.
Механізм управління рівнем конкурентоспроможності продукції підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Перерва, П. Г.
Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Перерва, П. Г.
Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Міжнародні економічні відносини: магістерський рівень. У 2-х ч. Ч. 2 [Електронний ресурс]: навч. посібник
Нац. техніч. ун-т "ХПI", 2024 р.
ISBN відсутній
Міжнародні економічні відносини: магістерський рівень. У 2-х ч. Ч. 2 [Електронний ресурс]: навч. посібник
Нац. техніч. ун-т "ХПI", 2024 р.
ISBN відсутній
Книга
Конспект лекцій з дисципліни "Основи наукових досліджень в економіці та міжнародних економічних в...: для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051...
Нац. техніч. ун-т "ХПI", 2023 р.
ISBN відсутній
Конспект лекцій з дисципліни "Основи наукових досліджень в економіці та міжнародних економічних в...: для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 051...
Нац. техніч. ун-т "ХПI", 2023 р.
ISBN відсутній