Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Боярчук, Г. В.
К списку авторов
Боярчук, Г. В.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Книга
Особливості ринку праці України на сучасному етапі: Матеріали науково-практичної конференції 26-28 березня 1998 року
ПКI, 1998 г.
ISBN отсутствует
Особливості ринку праці України на сучасному етапі: Матеріали науково-практичної конференції 26-28 березня 1998 року
ПКI, 1998 г.
ISBN отсутствует
Книга
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року)
Матеріали науково-практичної конференції
Полт. кооп. ін-т, 1999 г.
ISBN отсутствует
"Дослідження ринку товарів і послуг України" ( 26-27 листопада 1998 року)
Матеріали науково-практичної конференції
Полт. кооп. ін-т, 1999 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Боярчук, Г. В.
Методы прогнозирования спроса на потребительские товары
б.г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Методы прогнозирования спроса на потребительские товары
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Боярчук, Г. В.
Підвищення рівня вірогідності маркетингової інформації, яка отримана в результаті опитування
б.г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Підвищення рівня вірогідності маркетингової інформації, яка отримана в результаті опитування
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів: Текст лекції
ПКI, 1999 г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Маркетингові дослідження ринку споживчих товарів: Текст лекції
ПКI, 1999 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Боярчук, Г. В.
Використання типологічних моделей споживання в маркетингових дослідженнях ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Використання типологічних моделей споживання в маркетингових дослідженнях ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Боярчук, Г. В.
Стратегічний маркетинг [Електрон. ресурс]: Навчальний комплекс з дисципліни
2001 г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Стратегічний маркетинг [Електрон. ресурс]: Навчальний комплекс з дисципліни
2001 г.
ISBN отсутствует
Книга
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 г.
ISBN отсутствует
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 г.
ISBN отсутствует
Книга
Боярчук, Г. В.
Маркетингова діяльність підприємства [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2004 г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Маркетингова діяльність підприємства [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2004 г.
ISBN отсутствует