лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Божкова, В. В.

До списку авторів

Божкова, В. В.

Сортувати за: заголовком

Пов'язані описи:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Екологічні ризики інновацій: Класифікація та аналіз + [Електрон. ресурс]
Немає прим.
Статья
Ілляшенко, С. М.
Екологічні ризики інновацій: Класифікація та аналіз + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Управління екологічними ризиками інновацій
Доступно
 4 з 4
Книга
Ілляшенко, С. М.
Управління екологічними ризиками інновацій: Монографія
Університетська книга, 2004 р.
ISBN 966-680-157-4


Заказать Заказать

На полку На полку

Застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях + [Електрон. рес...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях + [Електрон. рес...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Мерчандайзинг [Текст]
Доступно
 15 з 15
Книга
Божкова, В. В.
Мерчандайзинг [Текст]: навч. посібник
Університетська книга, 2007 р.
ISBN 966-680-300-3


Заказать Заказать

На полку На полку

Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Оптимізація ефективності заходів рекламної кампанії [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Реклама та стимулювання збуту [Електронний ресурс]
Доступно
 1 з 1
Электронный ресурс
Божкова, В. В.
Реклама та стимулювання збуту [Електронний ресурс]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2009 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку

Реклама та стимулювання збуту [Текст] + [Електронний ресурс]
Доступно
 11 з 11
Книга
Божкова, В. В.
Реклама та стимулювання збуту [Текст] + [Електронний ресурс]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2009 р.
ISBN відсутній

повний текст


Заказать Заказать

На полку На полку

Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб'єктів госп...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Соціально-відповідальний бізнес як один із напрямків поліпшення іміджу вітчизняних суб'єктів госп...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Дослідження якості обслуговування регіональної роздрібної аптечної мережі як основа досягнення ло...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Дослідження якості обслуговування регіональної роздрібної аптечної мережі як основа досягнення ло...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств [Текст] + [Елект...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств [Текст] + [Елект...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Аналіз ефективності  промо-акцій [Текст] + [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Аналіз ефективності промо-акцій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційно...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності "Управління інноваційно...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Текст]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Систематизація методів маркетингового ціноутворення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Аналіз принципів ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних  промислових підприємствах [Текст]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Дослідження факторів маркетингового ціноутворення на вітчизняних промислових підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Реклама та стимулювання збуту [Текст]
Доступно
 6 з 6
Книга
Божкова, В. В.
Реклама та стимулювання збуту [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2010 р.
ISBN 978-966-364-870-5


Заказать Заказать

На полку На полку

Господарський механізм венчурної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Господарський механізм венчурної діяльності вітчизняних промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збу...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Виставкова діяльність як ефективний інструмент просування промислової продукції на нові ринки збу...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Текст]
Немає прим.
Статья

Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Сутність державної інформаційної політики в умовах розвитку інформаційного суспільства в Україні ...
Немає прим.
Статья
Божкова, В. В.
Сутність державної інформаційної політики в умовах розвитку інформаційного суспільства в Україні ...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.80)