Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Федорченко, А. В.
До списку авторів
Федорченко, А. В.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Статья
Федорченко, А. В.
Актуальність використання технологій брендингу на горілчаному ринку України
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Актуальність використання технологій брендингу на горілчаному ринку України
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Федорченко, А. В.
Система маркетингових досліджень [Текст]: монографія
КНЕУ, 2009 р.
ISBN 978-966-483-236-3
Федорченко, А. В.
Система маркетингових досліджень [Текст]: монографія
КНЕУ, 2009 р.
ISBN 978-966-483-236-3
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Інституціональні основи розвитку сучасної теорії маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Інституціональні основи розвитку сучасної теорії маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Методологія сучасних маркетингових досліджень [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Методологія сучасних маркетингових досліджень [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Основні теоретико-методологічні принципи застосування системного аналізу в економіці [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Основні теоретико-методологічні принципи застосування системного аналізу в економіці [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Особливості вивчення систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу [...
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Особливості вивчення систем маркетингу та маркетингових досліджень з позицій системного підходу [...
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Федорченко, А. В.
Особливості прийняття управлінських рішень у складних економічних системах відкритого типу з пози...
б.р.
ISBN відсутній
Федорченко, А. В.
Особливості прийняття управлінських рішень у складних економічних системах відкритого типу з пози...
б.р.
ISBN відсутній