Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Трайно, В. М.
К списку авторов
Трайно, В. М.
Сортировать по: заглавиюСвязанные описания:
Книга (аналит. описание)
Боярчук, Г. В.
Підвищення рівня вірогідності маркетингової інформації, яка отримана в результаті опитування
б.г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Підвищення рівня вірогідності маркетингової інформації, яка отримана в результаті опитування
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 г.
ISBN отсутствует
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 г.
ISBN отсутствует
Книга
Боярчук, Г. В.
Маркетингова діяльність підприємства [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2004 г.
ISBN отсутствует
Боярчук, Г. В.
Маркетингова діяльність підприємства [Електрон. ресурс]: Навч. комплекс
2004 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
РВВ ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни за кредитно-модульною системою організації навчального процесу
РВВ ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Книга
Перебийніс, В. I.
Методичні рекомендації для виконання дипломних робіт [Електронний ресурс]
ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Перебийніс, В. I.
Методичні рекомендації для виконання дипломних робіт [Електронний ресурс]
ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Электронный ресурс
Перебийніс, В. I.
Маркетинг [Электронный ресурс]: метод. рекомендації
РВВ ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Перебийніс, В. I.
Маркетинг [Электронный ресурс]: метод. рекомендації
РВВ ПУСКУ, 2010 г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Перебийніс, В. I.
Маркетингове управління поведінкою споживачів послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Перебийніс, В. I.
Маркетингове управління поведінкою споживачів послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Трайно, В. М.
Специфіка послуг об'єктів ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Специфіка послуг об'єктів ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Трайно, В. М.
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів [Текст]: навч.-метод. посібник [7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг»]
ПУЕТ, 2012 г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів [Текст]: навч.-метод. посібник [7.03050701, 8.03050701 «Маркетинг»]
ПУЕТ, 2012 г.
ISBN отсутствует
Книга
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів [Текст]: навч.-метод. посіб. [6.030510.01 "Товарознавство та комерційна діяльність"]
ПУЕТ, 2012 г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів [Текст]: навч.-метод. посіб. [6.030510.01 "Товарознавство та комерційна діяльність"]
ПУЕТ, 2012 г.
ISBN отсутствует
Статья
Трайно, В. М.
Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Система маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Диссертация
Трайно, В. М.
Маркетингове управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]: дис. ...канд. екон. наук. : 08.00.04
2012 г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Маркетингове управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]: дис. ...канд. екон. наук. : 08.00.04
2012 г.
ISBN отсутствует
Статья
Трайно, В. М.
Розвиток маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Трайно, В. М.
Розвиток маркетингового управління споживачами послуг підприємств ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует