Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В.
До списку авторів
Карпенко, Н. В.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Аналіз конкурентного середовища в системі збуту сільськогосподарської продукції
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Аналіз конкурентного середовища в системі збуту сільськогосподарської продукції
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Особливості організації товароруху сільськогосподарської продукції на сільському ринку
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Особливості організації товароруху сільськогосподарської продукції на сільському ринку
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетинг [Електрон. ресурс]: Опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетинг [Електрон. ресурс]: Опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Вступ до фаху [Електрон. ресурс]: Програма навчальної практики
2003 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Вступ до фаху [Електрон. ресурс]: Програма навчальної практики
2003 р.
ISBN відсутній
Книга
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 р.
ISBN відсутній
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Системний підхід до впровадження інноваційних технологій у навчальний процес
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Системний підхід до впровадження інноваційних технологій у навчальний процес
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Стратегічне управління збутовим потенціалом підприємств харчової переробної промисловості України
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Стратегічне управління збутовим потенціалом підприємств харчової переробної промисловості України
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження та прогнозування продовольчого ринку
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження та прогнозування продовольчого ринку
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Гармонізація змісту фахової підготовки маркетологів у контексті Європейської інтеграції
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Гармонізація змісту фахової підготовки маркетологів у контексті Європейської інтеграції
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Соціально-економічні аспекти малого та середнього бізнесу в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Соціально-економічні аспекти малого та середнього бізнесу в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Войчак, А. В.
Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Войчак, А. В.
Сучасні тенденції розвитку маркетингу в системі споживчої кооперації України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Автореферат/Диссертация
Карпенко, Н. В.
Господарські зв'язки заготівельно-переробних підприємств з виробниками сільськогосподарської прод...: автореф. дис. : 08.06.02
КДТЕУ, 1997 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Господарські зв'язки заготівельно-переробних підприємств з виробниками сільськогосподарської прод...: автореф. дис. : 08.06.02
КДТЕУ, 1997 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній