Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В.
К списку авторов
Карпенко, Н. В.
Сортировать по: заглавиюПов'язані описи:
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Аналіз конкурентного середовища в системі збуту сільськогосподарської продукції
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Аналіз конкурентного середовища в системі збуту сільськогосподарської продукції
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Вступ до фаху [Електрон. ресурс]: Програма навчальної практики
2003 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Вступ до фаху [Електрон. ресурс]: Програма навчальної практики
2003 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Гармонізація змісту фахової підготовки маркетологів у контексті Європейської інтеграції
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Гармонізація змісту фахової підготовки маркетологів у контексті Європейської інтеграції
б.р.
ISBN відсутній
Автореферат/Диссертация
Карпенко, Н. В.
Господарські зв'язки заготівельно-переробних підприємств з виробниками сільськогосподарської прод...: автореф. дис. : 08.06.02
КДТЕУ, 1997 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Господарські зв'язки заготівельно-переробних підприємств з виробниками сільськогосподарської прод...: автореф. дис. : 08.06.02
КДТЕУ, 1997 р.
ISBN відсутній
Книга
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 р.
ISBN відсутній
Дослідження ринку фармацевтичної продукції Полтавського регіону: Звіт про науково-дослідну роботу
РВВ ПУСКУ, 2000 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Кластеризація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Кластеризація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетинг [Електрон. ресурс]: Опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетинг [Електрон. ресурс]: Опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2002 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові аспекти оптимізації управління ризикозахищеністю та конкурентоздатність продукції мо...
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Текст]: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Текст]: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження та прогнозування продовольчого ринку
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження та прогнозування продовольчого ринку
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Бедюх, Ю. О.
Маркетингові інструменти нарощування конкурентоспроможності підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Бедюх, Ю. О.
Маркетингові інструменти нарощування конкурентоспроможності підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Методичні рекомендації щодо підготовки дипломних робіт [Електрон. ресурс]
2001 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Основи маркетингу [Текст]: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Основи маркетингу [Текст]: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Особливості маркетингової діяльності підприємств споживчої кооперації
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Особливості організації товароруху сільськогосподарської продукції на сільському ринку
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Особливості організації товароруху сільськогосподарської продукції на сільському ринку
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Муравйов, Д. І.
Особливості розвитку рекламного ринку України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Муравйов, Д. І.
Особливості розвитку рекламного ринку України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній