Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Махнуша, С. М.
До списку авторів
Махнуша, С. М.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Статья
Махнуша, С. М.
Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
б.р.
ISBN відсутній
Махнуша, С. М.
Оцінка впливу чинників ризику на конкурентні позиції торгової марки
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Інфраструктура товарного ринку Електронний ресурс]: навч. посіб.
Центр навч. л-ри, 2007 р.
ISBN відсутній
Інфраструктура товарного ринку Електронний ресурс]: навч. посіб.
Центр навч. л-ри, 2007 р.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв'язку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Махнуша, С. М.
Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв'язку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Махнуша, С. М.
Ребрендинг як засіб тривалого існування компанії на ринку [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Махнуша, С. М.
Аналіз франчайзингової форми використання бренда з позицій маркетингу інновацій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Махнуша, С. М.
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Махнуша, С. М.
Роль та місце маркетингу інновацій в екологічному брендингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній