Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Іваннікова, М. М.
До списку авторів
Іваннікова, М. М.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Книга (аналит. описание)
Іваннікова, М. М.
Оцінка інвестиційної кредитоспроможності позичальників
б.р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Оцінка інвестиційної кредитоспроможності позичальників
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Інтернет в маркетингу [Текст] + [Електрон. ресурс]: опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2008 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Інтернет в маркетингу [Текст] + [Електрон. ресурс]: опорний конспект лекцій
РВВ ПУСКУ, 2008 р.
ISBN відсутній
Статья
Іваннікова, М. М.
Легка промисловість України: заходи посилення конкурентних переваг галузі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Легка промисловість України: заходи посилення конкурентних переваг галузі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетингові дослідження [Електронний ресурс]: метод. рекомендації щодо виконання курсової роботи
2011 р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Маркетинговий менеджмент [Текст] + [Електронний ресурс]: метод. рекомендації
РВВ ПУЕТ, 2011 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетинговий менеджмент [Текст] + [Електронний ресурс]: метод. рекомендації
РВВ ПУЕТ, 2011 р.
ISBN відсутній
Статья
Іваннікова, М. М.
Маркетингове управління конкурентними перевагами підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Маркетингове управління конкурентними перевагами підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Карпенко, Н. В.
Основи маркетингу [Текст]: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Основи маркетингу [Текст]: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни
ПУЕТ, 2013 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні компетенцій споживачів закладів швидкого харчування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Іваннікова, М. М.
Стратегія диференційованого маркетингу Samsung [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Стратегія диференційованого маркетингу Samsung [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Карпенко, Н. В.
Кластеризація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Кластеризація підприємств легкої промисловості як інструмент стійкої конкурентної позиції [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Автореферат/Диссертация
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства [Текст]: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04
2016 р.
ISBN відсутній
Іваннікова, М. М.
Маркетинг у формуванні конкурентних переваг підприємства [Текст]: автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04
2016 р.
ISBN відсутній
Электронный ресурс
Карпенко, Н. В.
Маркетинг у банку: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетинг у банку: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Электронный ресурс
Карпенко, Н. В.
Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Карпенко, Н. В.
Маркетинговий менеджмент: навч.-метод. посібник
ПУЕТ, 2016 р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Зезекало, Є. О.
Розвиток концепції маркетингу на українських підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Зезекало, Є. О.
Розвиток концепції маркетингу на українських підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Кажан, О. С.
Класифікація людських потреб у контексті маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кажан, О. С.
Класифікація людських потреб у контексті маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Кісурін, В. В.
Партизанський маркетинг та його вплив на споживача [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кісурін, В. В.
Партизанський маркетинг та його вплив на споживача [Текст]
б.р.
ISBN відсутній