Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Соломянюк, Н. М.
До списку авторів
Соломянюк, Н. М.
Сортувати за: заголовкомПов'язані описи:
Статья
Соломянюк, Н. М.
Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Соломянюк, Н. М.
Формування ІМК при плануванні в маркетингу (на прикладі ЗАТ "Ліктрави") [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Соломянюк, Н. М.
Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Соломянюк, Н. М.
Трейд-маркетинг як складова маркетингового планування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Несміянова, М. В.
Аналіз ефективності використання торговельних площ [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Несміянова, М. В.
Аналіз ефективності використання торговельних площ [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Соломянюк, Н. М.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Соломянюк, Н. М.
Візуальний мерчандайзинг як інструмент управління роздрібним продажем [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Соломянюк, Н. М.
Визначення стратегії розвитку промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Соломянюк, Н. М.
Визначення стратегії розвитку промислового підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Соломянюк, Н. М.
Інтернет–торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Соломянюк, Н. М.
Інтернет–торгівля як елемент ринкової інфраструктури на ринку офісних меблів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній