Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике: Інформація
Рубрики
--> Інформація
Печать списка
--> Інформація
Рубрика
- Название:
- Інформація
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Sharko, M. V.
A New Tourism Product Formation: Synergetic Possibilities of Business Environment [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Sharko, M. V.
A New Tourism Product Formation: Synergetic Possibilities of Business Environment [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ivanova, V. V.
Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Асиметрія інформації та її особливості на туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Ivanova, V. V.
Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Асиметрія інформації та її особливості на туристичному ринку
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Масштабные утечки данных: конец "облачным" сервисам? [Текст]: надежны ли онлайн-хранилища?
б.г.
ISBN отсутствует
Масштабные утечки данных: конец "облачным" сервисам? [Текст]: надежны ли онлайн-хранилища?
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Защита данных на смартфонах [Текст]: [прячем личную информацию от чужих глаз]
б.г.
ISBN отсутствует
Защита данных на смартфонах [Текст]: [прячем личную информацию от чужих глаз]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Харламова, О. В.
NON-IFRS інформація в МСФЗ-звітності: наукове дискусійне поле [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Харламова, О. В.
NON-IFRS інформація в МСФЗ-звітності: наукове дискусійне поле [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
On one approach to using of fractional analysis for hybrid modeling of information distribution ...
Про один підхід до застосування дробового аналізу для моделювання процесів інформаційного поширення
б.г.
ISBN отсутствует
On one approach to using of fractional analysis for hybrid modeling of information distribution ...
Про один підхід до застосування дробового аналізу для моделювання процесів інформаційного поширення
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
б.г.
ISBN отсутствует
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Момот, М. О.
Актуальні аспекти маркетингової стратегії просування банківських послуг у сучасних умовах [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Момот, М. О.
Актуальні аспекти маркетингової стратегії просування банківських послуг у сучасних умовах [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Вітер, М. Б.
Актуальні питання електронної інформаційної взаємодії в системі управління державними фінансами [...
б.г.
ISBN отсутствует
Вітер, М. Б.
Актуальні питання електронної інформаційної взаємодії в системі управління державними фінансами [...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Федотова, І. О.
Актуальні питання інформаційного обміну у митній сфері [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Федотова, І. О.
Актуальні питання інформаційного обміну у митній сфері [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Дроздов, О.
Актуальні питання права на вільне одержання інформації (за матеріалами практики Європейського суд...
б.г.
ISBN отсутствует
Дроздов, О.
Актуальні питання права на вільне одержання інформації (за матеріалами практики Європейського суд...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Круп'як, Т. П.
Аналіз інформаційних потреб підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Круп'як, Т. П.
Аналіз інформаційних потреб підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сазонець, О. М.
Застосування моделі динамічного програмування при розподілі інформаційних продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Сазонець, О. М.
Застосування моделі динамічного програмування при розподілі інформаційних продуктів [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ілляшенко, К. В.
Інформаційна активність підприємства та відображення її у звітності [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Ілляшенко, К. В.
Інформаційна активність підприємства та відображення її у звітності [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует