Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Реклама
Рубрики
--> Реклама
Печать списка
--> Реклама
Рубрика
- Название:
- Реклама
- См. также:
- Рекламний менеджмент, Органiзацiя торгiвлi
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Попова, Т.
"Чем нестандартней форма подачи рекламы, тем больше у нее шансов стать замеченной" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Попова, Т.
"Чем нестандартней форма подачи рекламы, тем больше у нее шансов стать замеченной" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Книга
Ефименко, Е.
Ч. 1: Путеводитель экспонента и организатора выставок [Текст]
КНТ, 2008 р.
ISBN 978-966-373-412-5
Ефименко, Е.
Ч. 1: Путеводитель экспонента и организатора выставок [Текст]
КНТ, 2008 р.
ISBN 978-966-373-412-5
Книга
John, Maggie Jo St
Advertising and the Promotion Industry
Prentice Hall, 1994 р.
ISBN 0-13-720038-2
John, Maggie Jo St
Advertising and the Promotion Industry
Prentice Hall, 1994 р.
ISBN 0-13-720038-2
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Статья
Madiawati, P. N.
Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text]
Відомі люди в рекламі та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Madiawati, P. N.
Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text]
Відомі люди в рекламі та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Gore, Sylee
English for Marketing & Advertising [Text]: express series
Oxford University Press, 2007 р.
ISBN відсутній
Gore, Sylee
English for Marketing & Advertising [Text]: express series
Oxford University Press, 2007 р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Jafari, S. M.
Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Jafari, S. M.
Factors influencing the intention to accept advertising in mobile social networks [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Иванов, С.
Преподнести хорошее в лучшем свете: Тенденции украинского медиарынка
б.р.
ISBN відсутній
Иванов, С.
Преподнести хорошее в лучшем свете: Тенденции украинского медиарынка
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Johansson, Johny K.
Global Marketing: Foreign entry, lokal marceting, and global management
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN 0-07-365863-4
Johansson, Johny K.
Global Marketing: Foreign entry, lokal marceting, and global management
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN 0-07-365863-4
Книга
Mooij, Marieke de
Global Marketing and Advertising [Текст]: Understanding Cultural Paradoxes
Sage, 2010 р.
ISBN 978-1-4129-7041-9
Mooij, Marieke de
Global Marketing and Advertising [Текст]: Understanding Cultural Paradoxes
Sage, 2010 р.
ISBN 978-1-4129-7041-9
Книга
Baker, Kim
How to Promote, Publicize, and Advertise your Growing Business
John Wiley and Sons, Inc., 1992 р.
ISBN 0-471-55193-7
Baker, Kim
How to Promote, Publicize, and Advertise your Growing Business
John Wiley and Sons, Inc., 1992 р.
ISBN 0-471-55193-7
Книга
Joliet, Hans
Informieren - Uberzeugen: Werbung und Offentlichkeitsarbeit fur Investguter
VDI-Verlag, Schaffer Verlag, 1991 р.
ISBN 3-18-401014-7
Joliet, Hans
Informieren - Uberzeugen: Werbung und Offentlichkeitsarbeit fur Investguter
VDI-Verlag, Schaffer Verlag, 1991 р.
ISBN 3-18-401014-7
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Статья
Sadigov, A.
Marketing Communications in the Modern Conditions: Issues of Theory [Electronic resource]
Маркетингові комунікації у сучасних умовах: теоретичні питання
б.р.
ISBN відсутній
Sadigov, A.
Marketing Communications in the Modern Conditions: Issues of Theory [Electronic resource]
Маркетингові комунікації у сучасних умовах: теоретичні питання
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Pursky, O. I.
Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market [Text]
Планування витрат на рекламу і кількість продавців на електронному торговельному ринку
б.р.
ISBN відсутній
Pursky, O. I.
Planning of advertising costs and vendor number at e-trade market [Text]
Планування витрат на рекламу і кількість продавців на електронному торговельному ринку
б.р.
ISBN відсутній