Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетинговий
Рубрики
--> Менеджмент
----> маркетинговий
Печать списка
--> Менеджмент
----> маркетинговий
Рубрика
- Название:
- маркетинговий
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Kotler, Philip
Marketing - Management: Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung
Poeschel, 1992 р.
ISBN 3-7910-0504-9
Kotler, Philip
Marketing - Management: Analyse, Planung, Umsetzung und Steuerung
Poeschel, 1992 р.
ISBN 3-7910-0504-9
Статья
Золин, П. Н.
Менеджмент и маркетинг на землях России - от античности к средним векам
б.р.
ISBN відсутній
Золин, П. Н.
Менеджмент и маркетинг на землях России - от античности к средним векам
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Балабанова, I.
Конкурентна компетенція підприємства : сутність і методика діагностики [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Балабанова, I.
Конкурентна компетенція підприємства : сутність і методика діагностики [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Вплив етичної поведінки на клієнтів у маркетинговому менеджменті [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Дослідницький тренінг: інноваційна стратегія, генерація ідеї, управління мотивацією [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Innovation strategy, idea generation, motivation management [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-52-1
Дослідницький тренінг: інноваційна стратегія, генерація ідеї, управління мотивацією [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Innovation strategy, idea generation, motivation management [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-52-1
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Статья
Рудченко, Ю. С.
Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою
б.р.
ISBN відсутній
Рудченко, Ю. С.
Роль бухгалтерського обліку в системі маркетингового управління торговельною маркою
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Романова, Л. В.
До проблеми формування маркетингового менеджменту на промислових підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Романова, Л. В.
До проблеми формування маркетингового менеджменту на промислових підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Корж, М.
Вплив психологічних аспектів управління змінами на ефективність управління маркетингом на підприє...
Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятиях промышленной сферы
б.р.
ISBN відсутній
Корж, М.
Вплив психологічних аспектів управління змінами на ефективність управління маркетингом на підприє...
Влияние психологических аспектов управления изменениями на эффективность управления маркетингом на предприятиях промышленной сферы
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання [Те...
б.р.
ISBN відсутній
Організація маркетингової діяльності промислових підприємств у сучасних умовах господарювання [Те...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умо...
б.р.
ISBN відсутній
Трансформація підходів до маркетингового менеджменту підприємств агропромислового комплексу в умо...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Кирилюк, Д. О.
Зарубіжний досвід маркетингового менеджменту на ринку продукції АПК [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кирилюк, Д. О.
Зарубіжний досвід маркетингового менеджменту на ринку продукції АПК [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Матвійчук-Соскіна, Н.
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Матвійчук-Соскіна, Н.
Маркетинговий менеджмент як регулятор торгівлі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Методи створення інформаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Методи створення інформаційних продуктів для потреб маркетингового менеджменту Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Рубен, Р.
GAP-анализ и SWOT-анализ - универсальные в использовании методы маркетинга и менеджмента [Електро...
2002 р.
ISBN відсутній
Рубен, Р.
GAP-анализ и SWOT-анализ - универсальные в использовании методы маркетинга и менеджмента [Електро...
2002 р.
ISBN відсутній
Книга
Самоукина, Н. В.
Живой театр тренинга [Текст]: Технологии, упражнения, игры, сценарии
ISBN 978-5-496-00714-6
Самоукина, Н. В.
Живой театр тренинга [Текст]: Технологии, упражнения, игры, сценарии
Серія: Практическая психология
Питер, 2014 р.ISBN 978-5-496-00714-6
Книга
Золотые страницы: лучшие примеры внедрения сбалансированной системы показателей [Текст]: сборник статей
Balanced Scorecard Report [Text]
Олимп-Бизнес, 2008 р.
ISBN 978-5-9693-0127-6
Золотые страницы: лучшие примеры внедрения сбалансированной системы показателей [Текст]: сборник статей
Balanced Scorecard Report [Text]
Олимп-Бизнес, 2008 р.
ISBN 978-5-9693-0127-6
Статья
Tarasovych, L.
Strategic Marketing in the Management System: Business Adaptation Technology Under Global Challen...
Стратегічний маркетинг в системі менеджменту: технологія бізнес-адаптації в умовах глобальних викликів
б.р.
ISBN відсутній
Tarasovych, L.
Strategic Marketing in the Management System: Business Adaptation Technology Under Global Challen...
Стратегічний маркетинг в системі менеджменту: технологія бізнес-адаптації в умовах глобальних викликів
б.р.
ISBN відсутній