Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике: маркетингове
Рубрики
--> Планування
----> маркетингове
Печать списка
--> Планування
----> маркетингове
Рубрика
- Название:
- маркетингове
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Павлюк, I.
Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування в банківській сфері + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Павлюк, I.
Аналіз процесу стратегічного маркетингового планування в банківській сфері + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Коржова, Т. В.
До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Коржова, Т. В.
До питання розробки стратегії брендингу університету [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корінєв, В. П.
Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Корінєв, В. П.
Напрями підвищення ефективності маркетингового планування на підприємстві [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Разінькова, М. Ю.
Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Скворцов, І. Б.
Кількісні методи планування маркетингової діяльності підприємства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Скворцов, І. Б.
Кількісні методи планування маркетингової діяльності підприємства [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Лихтенштейн, В. Е.
Информационные технологии в бизнесе [Текст]: практикум : применение системы Decision в микро- и макроэкономике : учеб. пособие
Финансы и статистика, 2008 г.
ISBN 978-5-279-03284-6
Лихтенштейн, В. Е.
Информационные технологии в бизнесе [Текст]: практикум : применение системы Decision в микро- и макроэкономике : учеб. пособие
Финансы и статистика, 2008 г.
ISBN 978-5-279-03284-6
Книга
Лихтенштейн, В. Е.
Информационные технологии в бизнесе [Текст]: практикум : применение системы Decision в микро- и макроэкономике : учеб. пособие
Финансы и статистика, 2009 г.
ISBN 978-5-279-03361-4
Лихтенштейн, В. Е.
Информационные технологии в бизнесе [Текст]: практикум : применение системы Decision в микро- и макроэкономике : учеб. пособие
Финансы и статистика, 2009 г.
ISBN 978-5-279-03361-4
Книга
Смит, П.
Коммуникации стратегического маркетинга: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2001 г.
ISBN отсутствует
Смит, П.
Коммуникации стратегического маркетинга: Учеб. пособие
ЮНИТИ-ДАНА, 2001 г.
ISBN отсутствует
Книга
О'Шоннеси, Дж.
Конкурентный маркетинг: Стратегический подход: Пер. с англ
ISBN 5-88782-305-4
О'Шоннеси, Дж.
Конкурентный маркетинг: Стратегический подход: Пер. с англ
Серия: Бизнес-класс
Питер, 2002 г.ISBN 5-88782-305-4
Книга
Бєлявцев, М. I.
Маркетинг [Текст]: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Центр учб. л-ри, 2005 г.
ISBN отсутствует
Бєлявцев, М. I.
Маркетинг [Текст]: навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів
Центр учб. л-ри, 2005 г.
ISBN отсутствует
Статья
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: висновки 2021. Прогноз на 2022 [Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Стриманий оптимізм: висновки 2021. Прогноз на 2022 [Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Турковский, Марек
Маркетинг гостиничных услуг [Текст]
Финансы и статистика, 2006 г.
ISBN 5-279-03099-6
Турковский, Марек
Маркетинг гостиничных услуг [Текст]
Финансы и статистика, 2006 г.
ISBN 5-279-03099-6
Книга
Турковский, Марек
Маркетинг гостиничных услуг [Текст]: [учеб.-метод. пособие]
Финансы и статистика, 2008 г.
ISBN 978-5-279-03099-6
Турковский, Марек
Маркетинг гостиничных услуг [Текст]: [учеб.-метод. пособие]
Финансы и статистика, 2008 г.
ISBN 978-5-279-03099-6
Статья
Кадников, В.
GRM для маркетолога: операционный или аналитический? [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Кадников, В.
GRM для маркетолога: операционный или аналитический? [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гончаров, С.
Маркетинговые технологии планирования процессов взаимодействия в консалтинге [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Гончаров, С.
Маркетинговые технологии планирования процессов взаимодействия в консалтинге [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Липчук, В. В.
Маркетинг: основи теорії та практики [Текст]: навч. посібник
Магнолія 2006, 2008 г.
ISBN 966-8340-01-9
Липчук, В. В.
Маркетинг: основи теорії та практики [Текст]: навч. посібник
Магнолія 2006, 2008 г.
ISBN 966-8340-01-9
Книга
Липчук, В. В.
Маркетинг: основи теорії та практики [Текст]: навч. посібник
Магнолія 2006, 2010 г.
ISBN 966-8340-01-9
Липчук, В. В.
Маркетинг: основи теорії та практики [Текст]: навч. посібник
Магнолія 2006, 2010 г.
ISBN 966-8340-01-9