Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: споживання
Рубрики
--> Культура
----> споживання
Печать списка
--> Культура
----> споживання
Рубрика
- Название:
- споживання
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Городецька, М.
Модель споживацької поведінки: теорія та практичне застосування
б.р.
ISBN відсутній
Городецька, М.
Модель споживацької поведінки: теорія та практичне застосування
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Пресс, М.
Власть дизайна [Текст]: ключ к сердцу потребителя
Гревцов Паблишер, 2008 р.
ISBN 978-985-6569-20-6
Пресс, М.
Власть дизайна [Текст]: ключ к сердцу потребителя
Гревцов Паблишер, 2008 р.
ISBN 978-985-6569-20-6
Книга (аналит. описание)
Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
б.р.
ISBN відсутній
Сегментація ринків у міжнародному туризмі. Культурні відмінності споживачів туристичних послуг [Т...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
НеобыЧАЙные традиции [Текст]: ...достаточно ли высоко мы ценим великие традиции, культуру и историю чая?
б.р.
ISBN відсутній
НеобыЧАЙные традиции [Текст]: ...достаточно ли высоко мы ценим великие традиции, культуру и историю чая?
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Васильев, Г. А.
Культура общества как основной фактор макровлияния на потребительское поведение [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Васильев, Г. А.
Культура общества как основной фактор макровлияния на потребительское поведение [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Электронный ресурс
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 075 "Маркетинг" ступеня бакалавра ПУЕТ
ПУЕТ, 2018 р.
ISBN відсутній
Трайно, В. М.
Поведінка споживачів: навчально-методичний посібник для самостійного вивчення навчальної дисципліни студентами спеціальності 075 "Маркетинг" ступеня бакалавра ПУЕТ
ПУЕТ, 2018 р.
ISBN відсутній
Статья
Компанія "Оболонь" почала наносити на етикетку інформацію про норми споживання пива [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Компанія "Оболонь" почала наносити на етикетку інформацію про норми споживання пива [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Становлення нової соціокультурної дійсності [Текст]
ЛНУ ім. Івана Франка, 2017 р.
ISBN 978--617-10-0327-9
Становлення нової соціокультурної дійсності [Текст]
ЛНУ ім. Івана Франка, 2017 р.
ISBN 978--617-10-0327-9
Статья
Корнієнко, І. В.
Право споживача на інформацію про продукцію [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Корнієнко, І. В.
Право споживача на інформацію про продукцію [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній