Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: корпоративна
Рубрики
--> Стратегія
----> корпоративна
Печать списка
--> Стратегія
----> корпоративна
Рубрика
- Название:
- корпоративна
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Кушнерук, А. С.
Моделі, інструменти та стратегії корпоративного зростання в економіці України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кушнерук, А. С.
Моделі, інструменти та стратегії корпоративного зростання в економіці України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Марцин, В. С.
Трансформація функцій ціни в умовах ринкових перетворень [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Марцин, В. С.
Трансформація функцій ціни в умовах ринкових перетворень [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Селіверстова, Л. С.
Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Селіверстова, Л. С.
Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Литовченко, I.
Андрагогічні засади організації корпоративного навчання персоналу в американських компаніях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Литовченко, I.
Андрагогічні засади організації корпоративного навчання персоналу в американських компаніях [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Хоминич, И. П.
Бизнес стратегия компании в сфере корпоративной социальной ответственности
б.р.
ISBN відсутній
Хоминич, И. П.
Бизнес стратегия компании в сфере корпоративной социальной ответственности
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Проць, Н. В.
Бюджетування у системі управління фінансами підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Проць, Н. В.
Бюджетування у системі управління фінансами підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Матузенко, Е. В.
Взаимосвязь корпоративного имиджа и конкурентоспособность товаров организации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Матузенко, Е. В.
Взаимосвязь корпоративного имиджа и конкурентоспособность товаров организации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Осадчая, С. М.
Стратегическое позиционирование организаций потребительской кооперации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Осадчая, С. М.
Стратегическое позиционирование организаций потребительской кооперации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Чуб, О.
Банки на ринку корпоративного контролю: проблеми оцінки вартості бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чуб, О.
Банки на ринку корпоративного контролю: проблеми оцінки вартості бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній